OBJECTIUS
L’objectiu principal d’aquesta categoria és implantar a l’empresa solucions interactives i funcionals que permetin la col·laboració més eficient entre els treballadors.
Funcionalitats i serveis que ha d’oferir la solució
- Col·laboració en equips de treball: amb assistència per part de l’agent digitalitzador en el procés creatiu d’ideació o gestió d’equips per a la gestió col·laborativa de projectes, compartir recursos i/o coneixements, dotar d’eines per a la interacció dels equips en els processos de ideació o resolució de problemes, així com la configuració i la personalització de fluxos de treball, tasques, etc.
- Emmagatzemar i compartir fitxers: 1 TB d’emmagatzematge.
- Compatibilitat amb dispositius mòbils. Solució compatible amb dispositius mòbils.
- Calendari i agenda: ha de permetre organitzar un calendari i tasques previstes
PREU:
A partir de 780€ + IVA
IMPORT MÀXIM DE L’AJUDA:
0 < 3 empleats: 250€/usuari (fins a 2 usuaris)
3 < 9 empleats: 250€/usuari (fins a 9 usuaris)
10 < 50 empleats: 250€/usuari (fins a 48 usuaris)
Serveis i eines d’Oficina Virtual